Deze website gebruikt cookies om de surfervaring makkelijker te maken. Lees meer →

Winkelmandje: €0,00

Key points Mado

Wij streven naar ‘kracht en service’‘perfectie’‘persoonlijke aandacht’‘flexibiliteit’ maar vooral ‘passie’.

Kracht en service

In een steeds sneller veranderende kappersmarkt mot een klant kunnen rekenen op een sterke, betrouwbare leverancier. Een partner waarmee je samen succesvol kan zijn.

Een jong team, maar met veel ervaring in de kappersmarkt, staat iedere dag klaar om het Mado-cliënteel met alle mogelijke middelen optimaal te bedienen. Met gediplomeerde kappers in onze binnendienst kunnen wij de vragen van onze klanten beter begrijpen en beantwoorden.

Dankzij een steeds geactualiseerde voorraad en een geolied routingsysteem leveren wij het hele jaar door binnen 24 uur in uw zaak. Met een voorraad van meer dan 30000 producten kunnen we een optimale service bieden en staan we garant voor een tevredenheidfactor van meer dan 98%.

Mado heeft een eigen herstel- en slijpdienst. Op verzoek kunnen wij ook ter plaatse herstellingen uitvoeren. Indien gewenst, maken wij een bestek voordat een reparatie wordt uitgevoerd, zodat u niet voor onaangename verrassingen komt te staan. 

Perfectie

Streven naar perfectie is een constante opdracht voor alle medewerkers in de verschillende afdelingen van Mado. Bij Mado staan klant en kwaliteit altijd centraal.

In onze productieafdeling is er een constant toezicht op de kwaliteit van de gefabriceerde producten zodat we u altijd het beste kunnen garanderen.

Ook onze leveranciers worden aan bepaalde kwaliteitsnormen getoetst, zodat we met betrouwbare partners samenwerken om onze klanten optimaal te bedienen.

Voor materiaal en meubilair zoeken we steeds samen met de klant naar een perfecte harmonie tussen budget, kwaliteit en rendement in het kapsalon.

Persoonlijke aandacht

Samenwerken met ‘createurs’ vraagt een zeer persoonlijke aanpak. De kapper is immers de kunstenaar om ieder van zijn klanten een eigen, aangepaste ‘look’ te geven. Het is onze doelstelling om ieder kapper een persoonlijke, aangepaste service te bieden.

Dankzij een goede geografische spreiding over Vlaanderen en een gedeelte van Wallonië, leveren we naast kapperszaken nog een aantal markten: bejaarden- en verzorgingstehuizen, instellingen, tv, theaters en filmstudio’s, scholen, gevangenissen, enz.

Deze diversiteit aan ervaringen stelt ons in staat op de meest uiteenlopende vragen een gepast antwoord te vinden. De service die u uw cliënteel biedt, kan er alleen maar voordeel bij hebben.

Flexibiliteit

Succesvol zijn is dikwijls synoniem van flexibel zijn.

De klant vandaag wordt steeds veeleisender. Binnen het grote aanbod van producten kan iedereen een aangepast gamma samenstellen.

De emotionele en persoonlijke voldoening die de consument zoekt bij de kapper, moeten wij kunnen invullen op een soepele manier.

‘Just in time’ leveren is ook bij de kapper van essentieel belang geworden. Hiervoor zijn een strenge maar ook flexibele organisatie en planning van essentieel belang.

Als leverancier, partner van de kapper, willen wij zorgen voor een juiste balans tussen vraag, wensen en aanbod van de klant. 

Passie

In moeilijke economische situaties is kwaliteit steeds het belangrijkste fundament van de winnaar.

We streven ernaar onze klant correct en juist te leveren, niet meer en niet minder. Doorheen onze organisatie, in de afhandeling van ieder order, gebeurt een constante controle. Ieder bestelling, hoe klein ook, wordt vier maal gecontroleerd op mogelijke tekortkomingen voordat ze onze firma verlaat.

Het is met deze instelling en met oog voor ieder detail, dat we onze klanten een maximale tevredenheid garanderen. De passie om iedere dag weer een optimale kwaliteit te leveren is de basis van een goede samenwerking.

 

We care about hair
and him ... and her ... and you!